שילוט דיגיטלי

אין ספק כי שילוט דיגיטלי הוא המילה האחרונה בתחום השיווק והפרסום, וכבר משמש עשרות אלפי חברות, ארגונים ובתי עסק לצרכי מיתוג, קידום מכירות והעברת מידע. בחברת "תדמית" תקבלו תמיכה מלאה מאלף ועד תו לבחירת והפקת שילוט דיגיטלי, ותזכו לפתרון אופטימאלי המותאם במדויק לצרכי העסק וקהל היעד שלו.

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים בשילוט דיגיטלי?

לפני שבוחרים בשילוט דיגיטלי כדאי להחליט באיזה מיקום תציבו את השלטים שלכם וכיצד תוכלו לספק ללקוחות שלכם חווית שירות טובה יותר. כדאי לדעת שניתן להציג מידע אינפורמטיבי ( כגון תאריך, שעה ומזג אוויר) ולשלב אותו לצד מידע פרסומי באופן חכם. בנוסף, חשוב לדעת שניתן לשלב סאונד כחלק אינטגרלי מכל שלט דיגיטלי.

להצעת מחיר אטרקטיבית ומידע נוסף - השאירו פרטים בטופס

שאלות נפוצות

ניתן לשנות את הפרסום על השלטים בכל עת ועל פי הרצונות השיווקיים שלכם.

בהחלט. קליניקות ונותני שירות רבים משתמשים בשילוט הדיגיטלי בכדי לשווק את מוצריהם ולספק אינפורמציה חשובה בחדר ההמתנה.

אין כל מגבלה על גודל המסך. למעשה ברשתות אופנה רבות יש קירות שלמים שעושים שימוש חכם בטכנולוגיה ומציגים את הקולקציה האחרונה.

לא, כל אחד אשר יודע לגלוש באינטרנט יכול לתפעל את המערכת בקלות.

כן, ניתן להשתמש במסכי הפלאזמה/LED הקיימים וליצור בעזרתם שילוט דיגיטלי.

יתרונותיו של השילוט הדיגיטלי

לשילוט הדיגיטלי יש מספר יתרונות – החל מרימרקטינג ועד להצגה של תפריטים משתנים, הנה כמה סיבות נהדרות לבחור בשילוט זה:

שיווק חכם לקהל היעד שלכם

שילוט דיגיטלי מעניק לכם אפשרות לשווק באופן ממוקד לקהל שנמצא כבר בתוך בית העסק שלכם ולעניין אותו במוצרים שמתאימים במיוחד בשבילו.

מאפשר לכם להציג תפריטים משתנים

שילוט דיגיטלי נחשב לדרך האולטימטיבית להציג תפריטים, מחירים ומנות חדשות בבתי קפה, בארים ומסעדות מזון מהיר.

מספק מראה יוקרתי

השילוט הדיגיטלי מעניק מעטה של יוקרתיות לכל בית עסק ומספק מראה יוקרתי לכל חלל עבודה.

השקעה חד פעמית

בניגוד לשלטי החוצות אשר מאלצים אתכם לשלם עליהם מדי חודש, שילוט דיגיטלי נחשב להשקעה חד פעמית.

שימושים שונים של שלטים דיגיטליים

שילוט דיגיטאלי מבוסס על מערכות ותוכנות מתקדמות, המאפשרות לשלוט מרחוק או מקרוב במידע המוצג על פני מסכים שמותקנים על קירות, מתקנים ייעודיים וקופות. כלומר, באמצעותם ניתן להעביר מידע רלוונטי בזמן אמת בעזרת פסי מידע או אזורים מוגדרים במסך, ואפילו לבצע אינטראקציות עם לקוחות בעזרת אבזרי שליטה שונים או מסך מגע.

בתוך כך, מרבית בעלי העסקים נעזרים בשלטים דיגיטאליים למטרות שיווקיות, כגון הטמעת מותגים בהבלטה חזותית ייחודית, או הצגה וקידום המכירות של שירות או מוצר.

כמו כן, יש הנעזרים בשלטים אלו לצורך העברת מידע התומך בעסק ומקדם מכירות בזמן שלקוחותיו ממתינים לקבלת שירות או לביצוע רכישות ליד הקופות.

זאת, לצד יעדים רבים נוספים כגון שיפור התקשורת בתוך הארגון, בניית האווירה במתחם העסק או הכוונה של עוברי אורח ולקוחות החברה.